bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 3, 2009

Majlis Pernikahan (23 januari 09)

Assalamualaikum....
Jeng..jeng...jeng....
aku tau korang ttunggu2 pict haku nikah...
hehehehehhe...

aku selamat dinikahkan kira2 jam 3.30 ptg kat rumah kat terengganu..
very the berdebar u...tp rs cm nk melompat pun hade...
tp xplak rs cm nk nanges...mybe takut mekap rosak kut..otomatik cover cun..
ekekekekekekke....pdhal..aku mmg jnis kuat nanges....

ayah kandung aku Hj Alias yg nikahkan aku.....
hahahahhaha....sdikit ktidakpuasan hati dr mak aku...
tp org dah mintak izin nk nikahkan...tpksa r aku benarkan jerk...
4 kali rsnye....ayah aku salah akad nikah..
3 kali die salah sebut nilai hantaran....
hahahahha....yg jurunikah ngan pengantin..dua2 tangan tketar2...
ekekekke...dua2 cuak agaknyer...
alhamdulillah..boy hanya lafaz sekali..trus sah...
actually aku x pasan pun...
mic tu tak dituju ke mulut die..dengan suara jurunikah jerk...

pct nie seme dr camera adik aku...
bukan dr photgrapher...
kalo nk tgk lg cntek..
kna tunggu r ek....
so...here's the pict..

my hubby ngah bce taklik...nie jerk sempat snap...time akad xsempat r...n jurunikahnyer...ni lerk rupenye ayah kandung aku...

Ciuman tgn pertama.....hehehehehehe......cm ayu jerk..

Ciuman dahi pertama....berdebar giler...

Rantai...

Cincin...

bekas cincin...

adik2 aku...posing jer...

Gilossssss...

0 comments: