bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 3, 2009

Outdoor photoshot..beach...(23 januari 09)

after akad nikah...kitorg bergegas tuk first outdoor photoshot..
tko2 baju..pakai lace putih...mmg cntek ngan beach kan...
my hubby sptutnyer pakai kot...dah bwk pun kotnyer dr kl..
tp ttinggal lam bas persiaran..n bas tuh dh g jenjlan kemana ntah..
so...xpat r pkai...pakai kemeja putih jerk...
huhuhuhuhuhuhu..belasah jer r..
smpai kat cendering beach tuh dah lam kul 6.30-7.00 ptg tau..
lighting dah xbape layan...huhuhuhuhu..xper r..belasah jerk r..
ada 5 photographer..
1.Dr pihak my hubby..abg mail dbkl..
2.Markless
3.Nana..photographer aku..anak sedara markless
4.Sarah...adik aku yg baru nk blajo mek pict
5.Apeng..anak angkat Family aku..

ha....bayangkan..setebal mana muke aku nie...huhuhuhuhuhu....
dengan org2 yg mandi manda kat pntai tuh tgk....
hahahahhahah.....

so..pict yg aku upload nie dr camera no 4...adik aku...
pict nie seme tak edit langsung..
aku x reti..
nnt aku blajo...spe leh tolong gtau software pe nk edit pict jd canteq n nmpk cm model....muke licin ker...ekekekkeke..ada ke?
xreti...so...x bape umppsss lar..
tp layan jerk...
pandai gaks r adik aku mek gambo akak die..
seb baek die x tmuntah tgk aku beraksi...
hihihihihihihihi...
here's the pictures...







4 comments:

yam^Artfingers^ said...

ita!!..lovely wedding n pictures!..
ko nampak gorgeous wehh..surprise!
anyway..aku nak mintak ampun la banyak2 sbb tak p wedding ko...aku ade wedding sedara aku that day..the very the sorry!
nti kalau wedding aku...ko jgn la merajuk tak datang yek..

JustAgurlzNotAprincess said...

thanks yam...
huhuhuhuhu...setebal2 muke aku nk wat aksi2 cmtuh....

xper lar..xpat dtg pun...
hrm...ko nyer wed ble?
nt jgn lpe anto kad ek

Anonymous said...

aku suke la gambar kt tepi batu2 nih..nmpk romantic2 gitu..congrats ita..

JustAgurlzNotAprincess said...

hahahhaha..
nmpk mmg romantik...
susah gile nk pura2 romantik..
buat gile2 aku tau r....