bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, September 22, 2008

My Future Palace..under renovation





start with big smile... :-)

i want to share with u all about My Palace...still under renovation..
rsnye boleh siap sebelum aku kawen...hihihihihi... insyaallah....
sape yg x teringin nk de rumah kan...memang gumbira bangat...

just a sederhana house...oppssss..why not we call palace ek...tentu rumah tu rs cm diri dihargai..wakakakaka....My Palace nie berlocation kat ampang.....papa(bakal bapa mertua) yg buatkan renovation nie...nice kan...

mcm2 plan aku ngan tunang aku pk2kan nk cantikkan My Palace nie..ble dah ada mcm2 idea...bersembur2 duit yg tpksa ditebarkan...waaa.......nk buat sme nie...ckup ker duit nk kwen? persoalan penting gaks tuh......yerklah..baru jerk nk mulakan hidup...tunang aku plak sibuk nk modified die punyer 2 jentera lg....waaaaaaaaa.....

apa2 pun...belasah jerk r..

Enjoy your LIFE

2 comments:

sulongbikung said...

wahh hebat ahh..ade palae doh before kawen..cayalah!hope semenya sukses..n cpt2 ke jinjang pelamin..aku lak,tpaksa mnunggu palace bonda ayahanda siap br leh kawen =) palace sndr lom ade..huhuuhu

JustAgurlzNotAprincess said...

olo...xper...yg penting ko kawen dulu dari aku....waaaaaaaa...