bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 17, 2009

Dream Chronicles 3: The Chosen Child



korang minat tak hidden game..
aku baru jerk abes main game nie..
game nie bkisar psl sorg pomp terbgn pastu anak n laki die ilang..
die pun g r carik..
besh dowh..
aku mmg follow dream cronicles sejak dlu lg..
game nie pakai otak..
jd cm detective conan..
akak skeee u....
yerklah..dlu cite2 nk jd detective x tercapai..
men game jerk r...

dlm game nie korang kna interak dgn benda2 yg ada dlm tuh..
mcm die bg task..korang kna siapkan task tuh..
sgt seronok...bg aku lar...

aku dh jupe anak die..
maknanye aku dh smpai pghujung games r..
wa..skeee..
x sabo nk tunggu dream cronicles yg lain...

kalo korang nk download game nie for free
klik sini
Dream Chronicles 3: The Chosen Child
*tp korang kna register dlu kt site nie..free jerk..

sape2 yg men game nie..kalo ade stuck kat mana2 level ker..
leh r tnye aku..
aku try tolong

2 comments:

KAK RAINBOW said...

suka main game ye ita? ita gmbr dh siap ker? bila nak letak kat blog gmbr dr photolog :)

Unknown said...

suka...suka
kalau dh start main
nak main sampai abis, tak bleh nak stop..
tapi skrg dh kekurangan sumber
nak download game pun mcm dh tak reti
*huhuhu actually malas*