bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 3, 2009

sakit ke?


huh..smlm..pas abes keje kat PJU kul 11 mlm..
then anto mama balik umah dlu...ps2 gerak balik umah...

sbnrnyer dr ptg aku dh rs cm x sehat..tp buat2 cm gagah jerk g PJU..
tekak pun rs cm ade habuk kt dlmnyer..
kna lar ekon..seram sejuk badan di buatnyer..
huhuhuhuhuhu...tahan2...

actually...KELAPARAN..dr pg aku xmkn ape2..minum air jerk...

smpai jerk umah kul 12 mlm... tgk hubby lum balik keje...
waaaaa...lapoooo...
g dapur nk msk..xlarat..
kol hubby..nk suh belikan apa2 makanan..sbb dh x tahan sgt..
mengigil dh badan nie..
kol2..die x angkat...byk kali kol.....
pstu...rsnyer aku ttdo
aku tatau cmne aku leh ttdo ..tdung pun lum bukak...
hp kat tgn..aku rs sbb kepenatan...

ttibe aku tdgr suara hubbby ..."yang..yang"
huh..aku tgk jam..dh dekat kul 1 pg...
aku ckp kat die aku lapo...
huh..kagum nyer aku.....bergegas die kuar umah..belikan makanan...

tp aku mmg x larat...ttdo lg..
hubby kjutkan..die suh makan...
n aku yg mmg kelaparan nie...terus smbar..
waaaaaaaa...smbil tgk ulangn konsert AF minggu ke 3

tp dh abes mkn2..aku rs bdn aku still sakit..x bertenaga gaks..
waaaaaaaaaaaaaaaa..

ari nie dtg keje..dah ok cket cme tekak jerk perit giller..

ape2pun...
untuk En Azrul Nizam..thanks coz take care...wlpun awk kpenatan keje..
sy syg awak sesgt..awak lar org yg melengkapi idup saya..

sekian..
luahan aku ble time sakit..

5 comments:

roserz said...

waaa..conoknye ade hubby...ngehngeh...ade ababy ke kak ita??hehe..

Unknown said...

sgt seronok kan ada suami
yg akan sanggup layan kerenah ketika kita sedang sakit2 mcm ni
bujang2 ni
pandai2 lah carik ubat sendiri

JustAgurlzNotAprincess said...

to rose kembang segunung...
mmg besh ada hubby...u ble lak nk jdkan hubby????!!!!

to Dayu...
ngeh..ngeh...
tuh r.....sakit tp bsyukur...
nnt dayu aku de gak org layan time sakit...caya rrr...
xpun..buat2 jerk sakit..
hahahahh

misscrab said...

dh saket br reti nk say thanks...

JustAgurlzNotAprincess said...

cait...
jeles r tuh....
sile jgn jeles ek kiah antartuk