bestnyeee

Pages

Saturday, May 16, 2009

Akademi Fantasia 7


yess...
korang sokong sape AF7 nie...
dulu masa AF6 aku sokng Stacy..siap g konsert lg...
bajek nk bwk spnduk...tp tunang aku ckp toksah r....
buat malu jerk...hahahaha...propa jerk...
eh..tp aku mmg g konsert final af6..siap duk bwh lg..
sokong stacy...tp time tu..aku tpikat ngan nubhan...caya r...

tp tuk konsert kali nie..aku rs cm x besh nk p..
cm tdek star jerk...huhuhuhu...
bbudak kali ni cm manja,memain,x hormat cikgu ngat..
tuh pndapat aku r...

pada musim ke 7 nie, aku sokong akim...
pada mula2nye aku minat claudia..tp dah out
pastu aishah..dah out gaks...
pastu aku sokong isma...
tp sejak minggu akhir nie..
aku tpikat kat akim r...
sebab aku sokong akim...wlpun x vote...nan adoooooo
  • aku rs die nyanyi best
  • persembahan die kat pentas sejak dh nak akhir nie..best..
  • aku ingat persembahan die..x mcm hafiz & isma..yerklah...korg terbyg2 x joget die masa nyanyi jd sultan melaka tuh...
  • rmbut...???hehehehehe
  • mybe die pakai susuk penarekk kut...
  • sbb musim nie dh tdek yg besh ngat...aku sokong r die
  • nk sokong hapiz..tp..aku rs cm die hambar jer


hrmm...lastly..aku sbnrnye lg skeee Claudia..aku ske ngat sore die...tp sayang ek..
what de politik ek..

so..korang undi sape ek?
moh lar same2 kite tgk ek....


ok r..aku kna cow dlu..nk masak tuk Mr Azrul...
rindu lak kat die...hahhahahaha...
bye

1 comments:

MatAhaRiKu said...

tuh arr aku pun suke akim..suara dia memng layan arr pastu perangai dia sempoi..tp syg hafiz nyer presentation lebih bgus..yg sultan melaka tu aku tak leh thn tgk cr dia nari..cute beb..second aku suke isma..kagum ar suara dia wpun dah berumur n da anak rame lg tu..