bestnyeee

Pages

Wednesday, August 5, 2009

Korang ada kakak x?


Korang ada kakak tak?

1.kakak korang cerita x mslh die kt korang?
2.kakak korang dtg x majlis tunang korang?
3.kakak korang dtg x majlis nikah korang?
4.kakak korang dtg x majlis kwen korang?
5.kakak korang dtg x majlis menyambut menantu korang?
6.kakak korang amek tau x persiapan majlis kwen korang?
7.kakak korang ada sumbangkan apa2 x?
8.korang pnah x rs bile berborak ngan kakak, dengan rs kasih syg...?
9.kakak korang bg sokongan tak kalo korang susah?


jawapan aku...aku ada kakak...
tp utk seme persoalan 1-9...jwpnnyer tak...
biarlah korang nk ckp aku apa pun....
kkdg aku x sedar yg aku ada kakak...hahahha...


aku pndam sakit hati...aku pndam kecik hati...
amek masa tuk aku sembuh...tp bile aku dh lpekan seme luka tuh..
luka tuh dtg lg....



9 comments:

misscrab83 said...

ilex la...ktorg kan ade.ko cite la pape pun.

NURUL said...

nurul tak ada kakak sbb anak sulung. tp nurul ada adik ppuan yg beza usia hanya setahun. alhamdulilah dia mengambil tahu bila kawin, persiapan kawin.

begitu juga bila tiba dia kawin..sebagai kakak kita kena amik tahu ttg adik kita.

nurul harap ita bersabar ye.

Cik Faridah Huda said...

Sadis N3 neh..x yah tuleh pepanjang pown dah sedih...

Jard The Great said...

aku anak sulung.. aku la kakak.. huhuhu..

salam singgah ye..p

nza said...

salam...kesiannya. knapa kakak wat camtu..xbest la kalu kakak xkisahkn adik...byk lah brsabar..kak nza sgt syg kt kak long..dia baik n penyayang...

Marlene Oliveira said...

Design beautiful!

Fieha said...

aku ada kakak...dulu memenjang aku sakit ati dengan dia...sumer bende dia buat pada aku aku pendemkan juga ...aku sabar aja ...kata mama,lambat laun dia kan sedar kesilapan dia ...alhamdullih
sejak akhir2 ni bila tahu aku nak kawen dia dah ok sikit ,ada juga dia menawarkan khidmat dia menolong aku wat persiapan,aku senyum jer...

yam^Artfingers^ said...

ita!!!

aku tahu perasaan itu..

malas nak amik port..janji kite bahagia..

aku cuma leh jawab no 2 jek.
no 3 n 4 tu...tak tjawab la lagi..will c soon..

lain2..memang TAK.

sedihhh..:(

new blog baru aku:
http://yamnewbeginning.blogspot.com

sodap la cake yg masa open hse tuu!

My Soulmate Me N You said...

huhu aku sulung n sayang sangat ma adik2.. kekadang tu adik2 luar pun nak ada kakak macam aku ni bab diorang pun rasa ada kakak pun tak ambil berat langsung!

sian ngan diorang :(