bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 22, 2010

Cian Cici...lenkali tido kat umah ek..

Malam tadi kan....
tengah ai asyik masyuk layan game farm tribe..
kul 3 pagi waktu tuh....
ttiba terdengar bunyi anjing menyalak...
wukk..wukkk.... -->cmtuh lar bunyik nyer..
dalam hati aku.. anjing lalu agaknya...
pastu.. aku rasa bunyi dia mcm lama lak depan umah aku nie..
tak sedap hati lak..
pastu aku bukak pintu.. tgk kat gate ada sekumpulan anjing(ada dlm 4-5 ekor) duk kerumun cici...
adusssss...dia lari nak masuk dlm gate umah.. tp lubang gate kecik sgt..tak muat..cian dia..
aku pun apa lg..jerkah lar anjing tuh.. ai berani jerkah dr jauh jerk...
seb baek anjing2 tuh blah...

uh..seb baek selamat lg kucing aku...

cian diaaaaaa...
rs sedih pun ada...

aku intai2 gak kat luar..kut2 boyot pun kena samun ngan anjing..
tp xnmpk lak boyot..





.
.
.
.

mummy cayang cici..muahhh

Si Cici kucing biasa yang bermata biru




-
-
-
-
-
si boyot yang macho dah gemukkk

Hiii.. Nama saya BOYOT


2 comments:

KAK RAINBOW said...

nurul takut kucing. hehe

JustAgurlzNotAprincess said...

auh..dulu pun ita takut kucing........
hehehe..tp sejak bercinta ngan laki nie.. dia ske kucing.. so..i follow..
lama2..ita pun jd sayang kt kucing nie