bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 7, 2008

Hilang Kereta : Honda Integra dc2


Assalamualaikum...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

kereta tunang aku hilang @ dicuri @ di rembat
Honda Integra dc2 type R (2 door)
No Pendaftaran WHA 6833
Warna Putih
Rims putih
Lokasi Terakhir : Ampang (25 Oct 08)


Huh..nk cerita peristiwa kecurian pun sakit hati..
tp mmg mcm lahanat r..
kete tu kna curik time aku ngan tunang aku g sepang..
ada race kat litar F1...
so..kitaorg bwk Neo..Integra tu tinggal..

dah 3-4 bomoh jupe..
kut2 dpt kesan..
tp seme kehampaan..

kebykkan bomoh2 tu ckp..member2 sendiri gak yg rembat..
2 org ckp kete tuh ada kat ipoh.
lg 3 org ckp kete tuh ada kat Ampang..
bertutup..
penat dah tunang aku g round..tak jupe gak..
mybe die simpan lam gudang..

semalam tunang aku gtau..
ada org nmpk kete tu kat Bandar Baru Ampang..
siket punye laju tekan minyak..
siap no plat tak tko tuh..
berani giller "tut"...
ke mmg org tu kturunan "tut"..

aku nk tunjuk kat korang pun..
pict tdek...
tp baru2 nie tunang aku de iklan kat motorTrader..
coz kete tu nk jual...

huhuhuhu..hrmm
kalo korang tjumpa kete tu..
gtau aku ek...

Enjoy your LIFE

5 comments:

xxxo said...

owh!! bahaye nye. mcm2 la sekg ni kan!! kete En. Pelangi saya pon baru ja kne pecah. huhu.

P/s: org tganu yek?? saya pon org tganu :D peace!!

JustAgurlzNotAprincess said...

yupp..org ganu gaks...
kat area mana?

kete lum jupe lg..waaa
klim insurans r gamaknyer...
mmg bahaya skan..
pencuri tuk siap dpt ngan kunci kete lg...

xxxo said...

haihh. camne leh dapat kunci? pelikk.


P/s: tganu area K.Trg. Dekat ngn Sabasun.hehe. awk area mana yekk??

JustAgurlzNotAprincess said...

kna rembat dekat carwash...
tu lerk..tinggal kete kat carwash lg....:-)

ganu kat batu rakit...
sabasun tu sedara yg punyer...
skan dh x duk ganu ke...

xxxo said...

duk lagi. parents yg duk la. sy ni sekg duk kat kl. kalu cuti baru balik kampong.hehe