bestnyeee

Pages

Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 19, 2008

Pict Tunang (Bumper Entry beb)

waaaaaaa...
memandangkan dah lama takdek entry baru..
meh aku share ngan kengkorng pict masa aku tunang(12 January 08)..
theme purple..
i like purple...like ggile punyer...
u all nk tau tak..kwen pun aku buat theme purple..
waaaaaaaaaa....jgn mabuk purple sudah.....

First..meh tgk hantaran dari pihak aku...
percaya x...seme hantaran aku buat sendiri tau..kcuali sirih..tak reti bab2 nie..


Coklat nie aku gubah sendiri tau


cute nye cupcake n fondant nie..





Okess...pastu...
meh lak tgk hantaran dr pihak my Boy...





skrg kite tgk pelamin lak..
di hias serba ungu..
simple but nice...
like me too...huhuhuhuhu


skan meh kte tgk saat dan tikanye lak...
hihihihihihi...skenyeeeee











me n my boy..


And for the last pict.......
just me..

4 comments:

Kopiah Senget said...

larr ingat dah kwen trus nih.. haha

Anonymous said...

ko dah nak kawen pon,,, baru nak tunjuk pic tunang??? lambat la ko.. hehe

JustAgurlzNotAprincess said...

uiks...
biar lambat asal selamat r cik permaysury oi....

sulongbikung said...

lawa make up ms tunang...aku suka gk pelamin ko.mcm ms nikah aku aritu..ahhahaha